Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

"Είμαι Έλληνας Πομάκος και όχι πληρωμένος λακές της Άγκυρας" !!!

Είμαι Έλληνας Πομάκος και όχι πληρωμένος λακές της ΆγκυραςΠροχωρώντας προς τις περιφερειακές εκλογές, για την ανάδειξη των προσώπων που θα εργαστούν προς την κατεύθυνση δημιουργίας και εφαρμογής προγραμμάτων για την καλύτερη διαβίωση των πολιτών της χώρας, ιδιαίτερη βαρύτητα υπάρχει σε κάποιες από τις περιφέρειες της Ελλάδας, όπως αυτή της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στις οποίες απαιτείται και η επιπλέον ειδική μέριμνα για θέματα που συγκαταλέγονται στην κατηγορία των εθνικών θεμάτων.
Ο Πομάκος Πολιτευτής Ξάνθης των ΑΝ. ΕΛ., Ιρφάν Μεχμέτ Αλή, έκανε την εξής ανάρτηση στα Δίκτυα Κοινωνικής Ενημέρωσης, αναγγέλλοντας την υποψηφιότητά του στον Συνδυασμό Εθνικού σκοπού που συγκροτεί στην Αν. Μακεδονία - Θράκη, ο Τομεάρχης Εθνικών Θεμάτων των ΑΝ.ΕΛ. και Βουλευτής Επικρατείας, Τέρενς Κουίκ:
«Αγαπητοί φίλοι,
Θέλω δύο μέρες για να γράψω πολλά, αλλά προτιμώ να γράψω λίγα και με νόημα.
Από μικρό παιδί δίνω τον αγώνα μου και φωνάζω με όση δύναμη έχω ότι είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΜΑΚΟΣ.
Δεν ήταν και δεν είναι εύκολο, αλλά αν και έστω για ένα λεπτό λιγοψυχούσα και πουλούσα τα πιστεύω μου, θα ντρόπιαζα τους προγόνους μου, αλλά και τους απογόνους μου.
Δεν είμαι πλούσιος και ούτε θα γίνω, αλλά το όνειρο δεν το χαρίζω, ούτε το πουλάω σε κανέναν!
Είμαι παρών και θα δώσω τον αγώνα μου για την Περιφέρεια δίπλα στον Τέρενς Κουίκ, γιατί «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗ, ΙΣΟΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ»
Πρόεδρε, φίλε Πάνο Καμμένε ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝΤΕΧΩ!
Και όπως είπε ο Γκάντι: Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να ποδοπατά την αξιοπρέπειά μου με τα βρώμικα πόδια του...

ΙΡΦΑΝ ΜΕΧΜΕΤ ΑΛΗ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ - ΞΑΝΘΗ»

Σχόλιο :Χωρίς καμμία πρόθεση να διαφημίσω τους ΑΝ.ΕΛ., επισημαίνω ότι παραδόξως, δηλώσεις αγάπης προς την Ελλάδα, δεν έχουν κάνει μουσουλμάνοι υποψήφιοι άλλων εκλογικών συνδυασμών, ιδιαίτερα του "πολυσυλλεκτικού" ΣΥΡΙΖΑ...
Του αξίζει τουλάχιστον η ευρεία κοινοποίηση  των απόψεών του και ένα μεγάλο "εύγε"!!! 


Απλός Έλληνας πολίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου